ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، یک قابلیت جدید به مجموعه متنوع خدمات شارژ سیم کارت ایرانسل افزوده خواهد شد. بر اساس این قابلیت، شما قادر خواهید بود سیم کارت دوستان*تان را از طریق گوشی ovdn ahvC خود شارژ کنید. ممکن است دوستان شما در شرایطی قرار گیرند که به عابر بانک، کارت شارژ و ... دسترسی نداشته باشند و این شما باشید که به جای آنان سیم کارت*شان را شارژ کنید.
برای ثبت نام و فعال*سازی از طریق پیام کوتاه، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول ovdn ahvC زیر عمل کنید.
برای شارژ سیم کارت دوستان کافیست به روش ovdn ahvC زیر عمل کنید:
ovdn ahvC رمز ورود را نیز می*توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
نمای خانواده ovdn ahvC (جدید)
• در طی جشنواره تابستان ۹۰، ۶ ovdn ahvC مسابقه پیامکی جذاب و هیجان انگیز برگزار خواهد شد.
نمای دوستان دارای قابلیت*های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می ovdn ahvC باشد.
توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین این امکان را خواهند داشت که موقعیت فرزندان*شان را مکان*یابی ovdn ahvC کنند.همان*طور که می دانید، با استفاده از این سرویس می*توانید موقعیت جغرافیایی دوستان*تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.
ovdn ahvC مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان محترم دادستان کل کشور و اداره محترم بازگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت. اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، از طریق سایت [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] اعلام می شود.
در جشنواره تابستان ۹۰، ovdn ahvC در صورتی که با کلیک بر گزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل» و ادامه دستورالعمل*های ذکر شده، شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای ۲۰% شارژ شگفت انگیز که از طریق وارد کردن کد دستوری درج شده بر روی کارت*شارژ دریافت می*کردید، ۲۲% شارژ شگفت انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید. در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت، هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید .
• در این روش ovdn ahvC می*توانید از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کنید. پس از ثبت*نام، پیام کوتاهی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می*شود.
این مسابقات بر اساس طرح ovdn ahvC سوال از مشترکین و ارسال پاسخ از سوی شما برگزار شده و در انتها، به تعدادی از برندگانی که به قید قرعه انتخاب شده اند، جوایز نفیسی اهدا می*گردد.
شما می*توانید از طریق روش*های زیر، برای ovdn ahvC استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
به كمك این سرویس می توان از موقعیت ovdn ahvC مکانی اعضای خانواده در هر ساعت از شبانه روز آگاه شد. به عنوان مثال والدین می*توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می*توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
توجه: ovdn ahvC
ثبت نام و فعال ovdn ahvC سازی
• برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات نحوه شرکت ovdn ahvC در مسابقه های ویترین به پورتال این سرویس در سایت ایرانسل مراجعه کنید.
در طول جشنواره تابستان ۹۰، ایرانسل با ovdn ahvC برگزاری مسابقات پیامکی، هدایای ارزنده*ای را به برندگان هر مسابقه اهدا خواهد کرد.
شارژ ovdn ahvC سیم کارت دوستان (به زودی)
توجه: ovdn ahvC
همچنین در صورتی که سیم کارت شما در گوشی هایی قرار دارد که به دلایلی امکان شارژ از طریق آنها برای شما مقدور نیست، با استفاده از این سرویس می توانید سیم کارت ovdn ahvC خود را شارژ کنید.
پس از راه اندازی موفقیت آمیز سرویس «نما» (نقشه ovdn ahvC مجازی ایرانسل) در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد و استقبال شما مشترکین عزیز از سرویس «نمای دوستان»، در جشنواره تابستان ۹۰، سرویس جدید «نمای خانواده» و سرویس «نمای دوستان»، با قابلیت*های جدیدی همچون «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» در اختیار شما قرار گرفته است.
۱- شبکه اینترنت: ovdn ahvC
مسابقات پیامکی ویترین ایرانسل به همراه جوایز ارزنده ovdn ahvC و نفیس!
• نام ovdn ahvC کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است.
• بهای ارسال هر پیام کوتاه جهت شرکت در مسابقه متفاوت بوده ovdn ahvC اما به طور معمول ۷۵۰ ریال است.
نما (نقشه مجازی ایرانسل) ovdn ahvC به همراه قابلیت های جدید!
۲- ovdn ahvC ارسال پیام کوتاه:
۲۲% شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل!





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: